Yes!!

Outfiten är vald! Men kan ändras i sista sekund...
Fan jag är hopplös när det gäller att välja kläder!

Grabbarna har iallafall börjat sin färd upp hit. Och det bästa är att det är soligt! De hade lovat regn & grått men nej nej .. Stämde inte.
Imorse när jag klev upp så regnade det och det var hel grått. Min första tanke var typ - fan också, det kommer absolut inte komma någon sol idag inte. Två timmar senare så sprack det upp och nu är det sol. Underbart!
Hoppas verkligen att det håller i sig hela kvällen för då blir det perfekt!

Nu måste jag nog ta mig en macka eller något. Fick i mig en halv macka på lunchen. Inte speciellt hungrig men annars kommer jag slänga huvudet i golvet kl 8 ikväll ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar