Wow, vilken helg!

Idag mår jag kanske inte lika bra som jag gjorde i går och i fredags. Shit, jag är helt slut!
I fredags var vi som sagt inne på LudvikaFesten & jädrans så kul vi hade. Bra drag och massor utav folk.
Lördagen var vi hemma och grillade gott och drack gott. Kubbspel, 5-kamp och brännboll! Jag kan säga att alla var möra i kroppen idag. Varje liten del i kroppen har ont. Haha. Men självklart var det värt det för helgen kunde absolut inte ha blivit bättre. Den var toppen.
Så lite bilder vill ni kanske se..
Har tagit både med systemkameran och den andra lilla kameran. Så de bilder som har lite sämre kvalitet är de som är tagna med den lille ;) Hade bara den med mig in till Ludvika under fredagskvällen/natten.





FREDAG!


På väg in till Ludvika i taxin.




Älskling & jag på uteserveringen vi käkade och drack gott på.


Andreas,Freddan,Jag,Patan och Kjell på uteserveringen.


Andreas,Freddan,Patan och Kjell med de nybeställda drinkarna;)


Svärföräldrarna som vi mötte inne i Luddis.


Jag, ser lite trötter ut där? Men det kan nog inte stämma :)




Då har vi knatat vidare och slagit oss ner i ett öltält.



Två glada grabbar. Andreas och Freddan


Älskling




Klockren bild!



Innan vi drog hem gick jag, Jimmy och Freddan till subway och tröck i oss. Det var bara vi tre för vi alla tappade bort varandra. Slutade med att Andreas kom till oss då han hade gått till en mack som ligger ganska bra bit ifrån stan. Men han lyckades med att hitta tillbaka som tur var. Kjell och Patan var på villovägar. Hittade Kjell tillslut. Bara Patrik kvar då;) Men efter några timmar så ringde han och var i ett parkeringshus.. Ja galen och helt otroligt rolig kväll!!



Subway



Sen var det dax för hemfärd efter en total lyckad kväll..


Älskling, Freddan & jag


Grabbarna:)









LÖRDAGEN!
Då kör vi bilder ifrån Lördagen.


Bål.


Grillning


Efter maten var det dags för roulette.. med jäger


Lite vin på det.. Lagom till 5-kampen som jag tyvärr inte har några kort på :( Glömde helt bort!



Kjell avgudade bålen!


Kubbtajm. Patan & Älskling



Kväller



Självklart ville vi ha korv med bröd sent på kvällen så fram med grillen!




Sådär nu får det räcka med bilder. Orkar inte lägga in fler nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar