Torsdag, (12:50)

Har precis hoppat ur från duschen. Har faktiskt hunnit med en del idag, redan! Gick upp vid halv 10, så skönt att sova ut lite. Klädde på mig och tog mif ut för att klippa gräsmattan.. så det är klart! Fixade sedan tvätten och plockade undan lite smått så strax ska jag ut och hänga ut tvätten och sedan starta en maskin till.

Imorgon åker vi iväg till mamma och pappa som sagt. Fira min älskade pappa som fyller år på Måndag ♥ och självklart träffa mormor som är nere och hälsar på :) och som sagt åker vi hem på lördag igen. Snabbfärd får det bli, men det är lika underbart att få komma ner ändå! Plus att vi åker ner igen hela vecka 29. Från fredag v28 - sön/måndag v 29/30 :) Ska bli så kul att ha lång tid nere. Då menar jag verkligen underbart! Så jag håller tummarna för strålande väder v29 så ge mig det, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar