Soffan!

Har precis kommit hem igen efter en skön promenix ner till sjön :) Fint & skönt väder ute!
Så nu har jag lagt mig i soffan. Kikar på tv & är faktiskt ganska trött!

Imorgon är det saker som ska fixas sånt som tvätta, packa, städa & tänka på allt som ska med på fredag. Inte läge att glömma någonting eftersom vi är nere 11 dagar. Vill gärna ha med det som behövs, haha. Och välja kläder för en vecka? Känns som att det är lika bra att ta med  -näst intill allt!
Men det går ju inte.
Rocky ska med ner på fredag så jag hoppas innerligt att det går bra i bilen. Det var länge sedan han åkte så långt nu. Men håller tummarna. När han väl är framme så lever han som fisken i vattnet. Okej, det där gick inte ihop.. Katt & fisk?!
Iallafall, nu ska jag ta ut täcke&kudde och halvsova innan det är sängdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar