Ons

Då är det Onsdag & om 2 dagar åker vi. Ska bli så skoj!

Igår började dagen med att vi åkte och fiska vid en ädelfisksjö. Svärmor,svärfar, Jimmy & jag. Jimmy började med en fisk efter första kastet och svärfar avslutade med en.  Började sedan åska och regnet bara hängde i luften så vi beslutade oss för att åka hem. Var kanske hemma i 3 timmar sedan åkte jag & Jimmy en sväng tillbaka på kvällen. Mysigt!

Idag så vaknade jag vid halv 10 vilket var suuuuper skönt! Skulle ut & sola men det blåser ju nästan lite kallt? Vart har den riktiga sommaren tagit vägen?
Vilket fall så gick jag in igen. Nu ligger jag här, myser med Rocky & kikar runt lite.

Fick hem mina skor som jag beställde förra fredagen. Satt kanonbra!



Får nog hem det sista plagget idag!

Men nu ska jag kila ut och hämta posten sedan plocka lite smått.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar