Vaken..

Vaknade klockan 6 ungefär. Pigg som bara den.. Fick sova nån timma länge än igår iaf. Vilket var skönt! Gick upp och tog det lugnt en timma och sedan ut och hämta ved för att starta brasan, myyyyysig värme, finns absolut inget bättre ;) Haha.
Nu ska jag röja undan lite. Skicka ut några kartonger som bara står. Resten av dagen har jag inget planerat, men det kan vara skönt att bara slappa också :)

Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder från Thailand, blir kanske inte så överdrivet många eftersom det tar en så lång tid här på blogg.se, skit!

Men men.. njut och se, fler bilder kommer i andra inlägg!






Pinacolada och cocosolja, tummen upp? Jupp!


Sista Natten tillbringade vi i Phuket, eftersom planet hem skulle gå så tidigt på morgonen!


Sista middagen...



Straden där vi drog vår tid varje dag =) UNDERBART!


Pooldax..


Jag och min underbara älskling!


Sådär nu får det räcka i detta inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar