Fredagen kommen!

Så fruktansvärt skönt! Vaknade kanon pigg vid 7 tiden. Efter att Jimmy åkt så blev jag plötsligt jätte trött. Så skulle jag självklart komma på något att göra istället för att lägga mig en stund. Sova kan man göra i graven, right?
Rocky har vi släppt ut, lös, det går kanon bra.. Men han vill att man ska vara med hela tiden.. Haha sen är han ute i 5 minuter sen vill han in. Men det känns skönt att man slipper ha koppel och så innan för att vänja honom. Han vet allt vart han har maten och oss. Så han går inte långt han inte! Så satans duktig vår svarta fara ;)

Imorse var det svin kallt ute, -19 tror jag att det var, men nu har solen kommit fram, vilket gjorde att det gick ner till -3, HUR skönt som helst! Men våren kan gärna få komma och gärna värme med så att man kan sola.. Nu har jag iallafall skickat in efter solkort i Ludvika, får ett gratis eftersom jag är nyinflyttad. That´s nice! Jag blir tokig när jag blir "blek". Plus att det är mycket finare med lite färg, tycker jag.
Nog om det..
Igår beställde jag en reflexskärm, blir mycket bättre bilder när man tar porträtt bilder, så att det kommer sitta fint! Kom inte med posten idag så att den kommer säkert på måndag:)



Kommer att bli kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar