Så var fredagen kommen..

Denna vecka har ju bara susat förbi. Känns som att det nyss var fredag.. Men icke sa nicke..
Nu sitter jag i soffan och gör ingenting.. haha, ansträngande va? Det behövs det också. Rocky ligger självklart också här. Alltid när jag har filten så måste jag göra så att han kommer under så han kan ligga där.. Knäpp, men så är det.. Hhaha.


Här under ligger han varje gång jag slår ner arslet i soffan;)

Tiiiiiiiiiiittuuttt..

Haha grymt dåliga bilder, men dom togs med webbkameran, så jag skyller på det!

Jimmy kommer hem från jobbet om ett tag. Då blir det lugnt ett tag, vet inte riktigt om vi ska fortsätta med målningen lite idag? Det återstår att se.
Senare ska vi fixa lite gott käk, blir ytterfilé, skivad potatis, sallad och bea. Mums.. En lugn mysig kväll är precis vad det kommer att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar