Onsdagskväll!

Har ätit så mått och belåten nu :)
Så nu myser vi i soffan och väntar på att efterlyst ska börja. Men jag måste nog ta mig ur soffan nu för att kika på lite kläder som jag ska ha med mig i helgen! Det är lite som ska packas, haha!
Imorgon kommer sötnosarna hit, då ska jag bjuda på Spaghetti och köttfärsås. Men vi inväntar självklart till min älskling kommer hem från jobbet. Dom är väl här någon timma innan!
Sen hämtas underbara Rocky av svärmor. Han ska vara hemma hos svärföräldrarna i helgen. Kommer sakna lillskrutten ;) Men på söndag kommer matte igen, hahahha vad löjlig jag är! Snacka om att vara besatt i katten.. Så kan det vara.
Nu är det väl lika bra att jag startar med packningen, annars sitter jag här och skriver ännu mer larviga saker :) Hhaha nej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar