God kväll!

Nu har jag precis fått i mig lite mat.. En burgare blev det :) Mums!
Tänkte också bjuda på lite fest bilder.. från torsdags-lördags! Ja ni kan förstå själva att det är en hel drös med bilder ;)





Jag säger bara, m-a-d-r-a-s-s-j-ä-v-e-l!!!

Det var lite av Torsdagskvällen!




Fredagen skulle vi ta det lugnt eftersom jag hade min 20 års fest på Lördagen, men det blev inte så lugnt som vi hade tänkt oss.. inte för någon kan jag säga ;) hahah












Lite Lördags bilder då! Hade en kanon kul kväll! Rätt så slut igår kan man säga.. 3 dagars kan man tydligen inte köra längre utan att bli svin dålig ;)


På morgonen, inväntade släkten!


En del av släkten:)


Hungriiiiiiiiiga =)



Maja & Malin :)


Tårta.


Fooooood



























Nu får det räcka med bilder.. Orkar inte vänta så länge.. Bilderna som jag tagit med min kamera är inte speciellt små så att dom tar en jädra tid!

Puss & God Natt! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilka bilder:D

Hade det supertrevligt.

Älskar dig!

2011-03-01 @ 07:57:41
URL: http://sandravetjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men visst är det! och fler har jag ;)

Bra det Sandra :)

Love you toooooo

2011-03-01 @ 09:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar