Torsdag - Ledig!

Då kom min lediga dag. Kan inte säga att jag har gjort många handtag. Eller rättare sagt inte ett ända handtag!
Ligger fortfarande kvar i sängen och lyssnar på musik. Haha, myser med min underbara misse som ligger på halva mig och halva datorn. Kanske dax att kliva upp & göra någon nytta.. Eller?
Första gången jag inte är rastlös när jag är ledig! Jimmy säger alltid att jag är knasig som kan bli rastlös på min lediga dag.. haha.. Idag känns det dock bara otroligt skönt att vara ledig :)
Jag ska slappa till ca 12 för då kommer Jimmy hem på lunch. Efter det så ska jag sätta igång med lite tvätt, plock och kanske lasering. Så något vettigt blir gjort, haha! Inte bara en latmask som ligger och "gör ingenting".

Och vet ni vad? Snön börjar smälta bort masssor nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar