Tisdag

Jobbat klart för idag.. Gått kanonbra som oftast.. Inte alltid men oftast :)

Ska kika lite på stan, hem, laga mat, slänga mig i soffan & troligtvis slå igen ögonlocken en timma eller så, haha! Låter som en skön tisdag tycker jag!

I natt hade vi strömavbrott sisådär 10 ggr eller nått! Och nu undrar ni säkert hur jag vet det eftersom det är mörkt inne oavsätt på natten.. MEN.. Jag har nämligen oftast min mobil på laddning under natten & varje gång strömmen gick så lät det "klick" och varje gång strömmen kom tbx så lät telefonen så som den gör när man stoppar i laddaren i den. Så vaknade heeela tiden utav det. Även fast jag satt på ljudlöst. Då lös den ju..

När klockan ringde så var det strömavbrott.. Fick tända ljus inne i badrummet så jag kunde duscha.
Lagom tajming till då jag skulle föna håret så kom strömmen tillbaka.. Men gick återigen när vi skulle åka.. Jävla skit snökaos säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: vickis

jaaa!!!! kommer bli så himla kul å träffa er!! JA RÄKNAR DAGARNAAA <3

2011-12-26 @ 06:20:51
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar