Tis 13e

Då har man gjort en till dag på jobbet. Flöt på som vanligt.. Dock så verkar det som att min rygg vill ta livet av mig.. Nej men nästan. Haha. Vet inte vad jag har gjort. Men det går över... Inget att gnälla över (: Vem vill lyssna på en gnällspik? Inte jag ;)
Ska strax börja med lite käk.. Hungern börjar krypa sig på.. Inte så konstigt eftersom denna middag blir min dags frukost, lunch och middag, haha! Nej men blir bara middagsmåltiden på veckdagarna då man jobbar.. dock så blir middagen extra extra extra mumsig! Måste dock bli bättre på att trycka i mig frukost eller åtminstånde lunch.. Men.. Strax ska jag moffa tills jag spricker.. Haha, nja lite överdrivet kanske!

Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitt på.. Tända femhundrafemtioelva ljus, mysa i soffan ( om det går något bra ), dreggla ner min käre pojkvän med pussar osv osv.. Haha.. Nej nu är jag bara plojjig! Skärpning ;)

Istället för att jag ska sitta här & plojja så kanske jag ska börja med maten? Låter kanske som en bra idé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar