Latmask latmask latmask!

Är precis vad jag har varit idag, en riktig Latmask! Men ack så skönt det har varit.
Planerat lite med Viktoria om Nyår osv osv.. Det kommer att bli riktigt trevligt! (:
Som planerat så åker vi på fredagen dan innan Nyårsafton eftersom jag inte kunde ha ledigt på varken fredagen innan julafton eller innan Nyår. Men men.. Det blir bra ändå, ska bara bli otroligt roligt att få träffa dessa filurer och lilla Viggo. Ska också ta en tripp & hälsa på mormor.

Men nu ska jag kanske fixa mig lite så att jag inte ser ut som ett mysmongo när vi ska iväg och handla!
Vet inte riktigt ännu om vi ska moffa Pizza idag.. se där, där kom ännu en sak som bevisar hur lat jag är idag!
Äsch det är så pass sällan man äter en flottig pizza så varför inte slänga i sig några satans kalorier idag? Haha.



Jimmy med en familjepizza. Vi var 4 pers på den & ändå åts den inte upp, haha.
(Ser dock mindre ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar