Gäsp...

Är skit trött även jag vaknade kl halv 10. Eller vakna och vakna.. Alarmet på min mobil ringde först kl halv 8 då Jimmy skulle upp. Ställde om det på 9 så jag kunde gå upp och dra iväg till jobbet. Men i mellan där, typ vid halv 9 så ringer mig gamla telefon som ligger i köket och jag orkar verkligen INTE gå och svara. Så jag ligger kvar och somnar om. Då ringer alarmet kl 9.. Orkar inte gå upp så ställde det på halv 10. Nu är jag vaken och ska göra mig i ordning för att dra iväg till jobbet.

Skulle som sagt vara ledig i dag. Men bytte över en butik till idag så jag inte har den imorgon. Det som är skönt är att det är den i Grangärde.. dvs 4 min med bil! Haha.

Så nu ska jag ta mig i kragen och hoppa upp i duschen :)

image description

Kommentarer
Postat av: vickis

saknaar er med, men vi syyns ju snaart!!! =D <3

2011-12-03 @ 18:06:35
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar