Tisdag.

Känns som att det är måndag idag? Bara för att vi kom hem igår säkert!

Vaknade när Jimmy skulle åka till jobbet. Rocky låg såklart kvar breved mig när jag vaknade till. Lite mys & kel ville han självklart ha. Somnade dock om ganska fort men vaknade lika fort ändå utav att Rocky slickar mig i ansiktet och var allmänt gosig bara. Någon som verkligen saknade oss även vi bara var borta ett dygn. Går efter en vart man än går!

Började iallafall min dag med en springtur. Gick kanonbra idag vilket var skönt! Lite längre tur blev det t om. Så imorgon blir det samma runda :)
Annars så är jag faktiskt väldigt seg idag, det kommer väl efter. Blir en sväng iväg & handla senare, fylla på kylen och frysen lite. En promenad ikväll om jag känner mig lite piggare då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar