Freeedag

Klev upp vid halv 9 idag, Springtur & sedan lite tvättfix =) Och nu inväntar jag på Jimmy som troligtvis slutar snart. Evelina,Markus & Nova kommer väl också om ett tag. Då blir det lite korvgrillning som lunch.
Vädret ser lovande ut.. I onsdags när jag kika skulle det vara katastrof men nu lovar dom riktigt fint och varmt! Vilken tur, skönt med lite fint väder så att vi kan vara ute lite också! 21° idag & 26° imorgon så det kan vi väl inte klaga på. Så varmt har det väl knappt varit i Augusti i år? Tveksamt!
Igår beställdes lite gottigott på Nelly. Tack älskade mamma och pappa! För övrigt saknar jag er dunder mycket, men nästa helg så kommer vi ner en sväng :)






Och min älskade bror saknar jag massor!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va gullig du är! Vilket härligt kort på dig och robban!!!

2011-08-26 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar