Energi..

NU har jag precis gjort slut på nästan all energi jag hade i kroppen. Haft det några dagar så nu var det dags att träna kände jag. En timmas träning gjorde susen. Beställde för en vecka sedan ett special hopprep från fitnessbutiken. Jag säger bara, - skaffa er ett hopprep. Grymt bra träning.. Bra för kondition, förbränning och syresupptagningsförmågan förbättras! Hela kroppen sätts i arbete vilket är kanon. Dock körde jag inte bara hopprep!
Så nu är jag nöjd.. fram till ikväll! Ska försöka få med min älskade sambo ut på en långpromenix. Men det är nog inga problem? ;)

Nu ska jag andas lite. Jimmy kommer strax hem på lunch.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar