Fredag, underbara fredag!

Nu börjar kvällen närma sig. Har hunnit med massor idag. Vårstädat hela huset, fixat i "gäst stugan", fixat rabatterna m.m
Jimmy & jag var nyss iväg & handlade lite smått. Och ja, jag köpte påskfjädrar? Hahaha, jag fattar inte varför! Men eftersom jag köpte dom så var jag ju tvungen att sätta upp dom. Så nu sitter dom i syrenbuskarna. Dock inga gula fjädrar? Påsk - Gult? Men vem säger att man alltid måste följa det som det alltid har varit? Jag skiter it! ;)
Innan handlingen så grillade vi kyckling inlindat i bacon och till det- skivad potatis och sås. Kanon gott!
Nu ett kallt glas vitt till lite choklad, smakar gött! :D


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar