Sängläge..

God morgon folk:) Har sovit som en gud i natt, hur har ni sovit?
Känner mig enormt pigg. Dock ligger jag fortfarande kvar i sängen;) Vilket är hur skönt som hellst!
Idag blir det som sagt tvätta lite kläder. Får nog bli en promenad eller springtur. Vet dock inte om vi skulle göra det när Jimmy kom hem från jobbet. Får vänta & se.
Nu är det ju inte bara att slå på sig shorts och t-shirt när man ska ut på en runda, nu måste tjocktröja på åtminstånde. Det är fruktansvärt kallt ute nu. Får ångest när jag tänker framåt, ...hösten är inte slut,, sen kommer den troligtvis långa och kalla vintern och innan den varma sommaren är det vår också. Det är färskräckligt så länge det är kvar!

Men men, får vara glad att jag har enormt varm vinterjacka.. dock inga skor;)



Bjuder på en bild på Jimmy i Lofsdalen 09, kallt? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar