Sängen & HK

Dagen vart inte riktigt som planerat. Träffade ej Khimsan. Men jag åkte in till Mariefred vid 13 snåret för att luncha. Sandra gjorde en underbar lunch till mig på Blå katten. Jätte gott. Vid 3 - halv 4 kom Hannah & Leo förbi. Jätte mysigt att träffa er! Leo har blivit så stor. Emelie hann jag också träffa en snabbis. Mycket trevligt!
Väntade sedan på Sandra. När hon slutade åkte vi till Jysk direkt. Hittade inga stänger, det får bli från Ikea. Hittade dock en massa inrednings prylar till älskling & mitt sovrum, eller ja det nästa som blir vårt. När det än blir, det spelar ingen roll. Men då har vi det vi vill ha. Afrikanskt tema! Två ur snygga kuddar, två afrikanska "masker", en massa ljus prylar i afrikanskt tema. Gardiner har vi redan som vi gillar. Nu är det bara till sängen!
Kommer bli ur mysigt:)

Hämtade Jimmy vid 19 tiden i Läggesta. Åkte hem till mamma och pappa igen, vi blev kvar här tills i morgon. Åt gott, kika på idol och sedan efterlyst.
Nu mys framför Hells Kitchen:)

Puss & God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar