Sådär ja..

Nu så kan jag berätta lite om vad jag haft för mig de senaste dagarna.
Helgen var vi uppe i kopparberg, åt & drack gott! Markus & Evelina var också där som sagt.
Sönagen åkte vi hem till Åker. Tog det bara lugnt & en massa tv tittande blev det!

I måndags skjussa jag älskling till Läggesta där han skulle bli upphämtad av sin arbetskompis.
Dom for till mässan & jag for till Mariefred för att hämta upp Sandra. Vi åkte in till strängnäs för att äta lunch & ordna till lite andra saker. Bestämde att jag sover kvar hos Robban & Sandra! Kvällsmys framför tvn med ostbågar.

Vaknade på tisdagen, Sandra & jag bestämde oss för en daytrip. Fixade oss i ordning, men ja, såklart kommer någonting i mellan. Denna gång var det så att min bror hade tagit både Sandras hemnycklar och hans egna. Jahapp där satt vi! Tillslut fick jag en idé som slår allt, vi tar ett bandage! Hux, dörren var låst! Lite imponerad på mig själv faktiskt..

Tog bilen och börja köra.. kom till många olika ställen, men det roligaste var att vi kom till skansundet.. Haha.. jaja, båda fram med kamrerna. Vilket fall så hade vi så jäkla kul!!

Det blåste nå fruktansvärt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar