Lunchen inställd ;)

Blev ingen lunch, Evelina var tvungen att åka in till jobbet. Fler tillfällen kommer:)
Har pratat med Khimsan precis, hon ska komma ner hit, ska ut & fika lite och sedan fixa ett fotoprogram till henne. Något enkelt program får det bli så att hon lär sig, sen är det bara photoshop som gäller för na, sen är hon fit for fight! Haha.

Ikväll blir det lugnt, ska kolla på idol och mysa ner mig i soffan. Hoppas på att jag kan somna skapligt idag i alla fall.
Imorgon är det bowling som gäller! Jag minns allt hur det gick sist, när vi var 8 killar & lilla jag. Vem vann? Inte så svår gissat? Me!! Det glömmer man inte i första taget, imorgon får jag väl visa dom igen;)

Dax att ta fram alla kamera grejs:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar