Idol

Var helt okej. Men förvänta mig lite bättre:) Var inte någon riktigt rolig! Men såklart, det kan inte finnas någon sån varje gång. Imorgon är det ju igen, det gillar vi! Tummen upp.
Strax är efterlyst slut & då ska jag krypa ner i sängen, slå på en film & mysa med älskling. Kan inte bli bättre, nix.
Imorgon är det redan torsdag. Det läskigaste idag är att jag har trott att det varit tisdag, till slut var jag tvungen att titta datumet och kalendern. Känns som tisdag fortfarande. Men så är det inte :)
Snart helg, vilket ska bli skönt & kul. Markus & Evelina kommer upp i helgen, så vi planerade att vi åker hem på söndag istället för på fredag! Blir kanoners.

Men nu, Efterlyst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar