Halloj!

Precis kommit hem, hann inte skriva i morse.
Åkte från Kopparberg vid halv 10 tiden kanske. Så när jag kom hem kom Khimsan. Vi åkte till Mariefred för att hämta upp Sandra, sedan bar det vidare till Strängnäs där vi lunchade på Prinsen. Jätte mysigt & trevligt!
Åkte hem efter det & snackade lite goja & hade allmänt trevligt bara..
Vid 4 snåret åkte Khimsan hem och jag & sandra vidare till Mariefred för att vänta på min älskade bror som skulle komma hem från jobbet. Han kom hem lite efter 5, direkt då åkte vi vidare till Nykvarn, hem till underbara farmor & farfar! God mat & fika.

NU, har jag äntligen hamnat i soffan & ska bara slappna av. Imorgon ska jag sova ut, sedan gå & sola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar