Ginas kollektion..

den suger verkligen!
Finns absolut inget roligt, inte när man kikar in på deras hemsida. På hösten brukar dom ändå ha ganska roliga plagg inne. Men nja, inget jag föredrar just nu! In med mer stickat..


En mysig halsduk hittade jag, dock ser den lite klen ut!

Örhängen, skulle sitta som pricket över i´t till mitt halsband som jag köpte här om dagen.

T-shirten, visst, snygg! Skulle dock varit snyggare som over size tröja.



Måste åka & köpa mig ett par vinterskor, eller ja varma höstskor :) Hittar inga på nätet, så får bege mig mot någon stad, örebro kanske:)?

Nu ska jag sova så att jag kommer upp skapligt i morgon.

Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar