Det närmar sig helg.

Så underbart. Mitt hjärta är ledig och vi kan ha det hur skönt som helst. Kommer att bli en massa mys och i morgon en massa shopping, satan vad skönt!
Inget party denna helg, vilket känns ganska skönt.
Känner mig mycket bättre idag, förutom att hostan och förkylningen är kvar, men feber har jag inte. Den har släppt. Känner direkt i kroppen. Förkylningen skulle gärna få släppa den med.
I alla fall, har inte direkt en aning om vad för något vi ska göra idag. Det får vi se när Jimmy kommer hem.

Dax för mig att hoppa i duschen och sedan fixa i ordning mig så att jag känner mig levande :)


Förresten, v 37, I think.. Kommer jag hem en heeel vecka.


Pappa & jag ♥

Mum♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar