Denna lördag.

Eller ja, nu är det ju söndag.
Men om vi ska se över min lördag- den har varit kanon!
Gick upp 07:30, in i duschen, på med kläder, fixa och trixa lite. Sedan for vi iväg till Örebro, Marieberg köpcentrum. En hel drös bra affärer, dock så var jag väldigt besviken på vad vissa affärer har tagit in. Urfula! (på en del).
Hittade mycket men nja, det fick bli några saker som fick rensa kortet. (Ironi)
En pälsväst, super nöjd!, underkläder och en oversize tröja. Blev inte mer, men nöjdare kunde jag inte ha blivit! Bilder kommer in i morgon.
När vi kom hem vid 14 tiden så blev det en cider i solen, njöt och tog det lugnt. Älskling & jag började fixa ihop maten, (vi bjöd svärpäronen). Grillspätt, egna klyftpotatisar, en hel drös med sallad och sås. Jätte gott!

Nu på kvällen har vi snacka en massa gojja & spelat fyrmanstwist. Om ni vill veta så vann vi över Stephan och Jimmy. Säger inget mer än bra!
Men dax för mig att sova. Lovar att bilder kommer i morgon.

NattiNatti
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar