Då var det måndag.. igen..

Precis. Jag har precis gjort mig i ordning.
Vaknade i morse vid 5 snåret av att jag kände mig förkyld.. Min första tanke va - hur fan kan det vara möjligt!!
Jag som nästan aldrig är sjuk! Men när jag vaknade igen vid 9 tiden så kände jag mig inte det minsta förkyld. Vilket var hur skönt som helst. Orkar verkligen inte vara sjuk.
Är väldigt trött på att sitta hemma hela jävla dagarna, ursäkta! Men det är så fruktansvärt tråkigt. Snart vet jag inte vad jag ska ta mig till. Gick in på min mail i morse, ( som varje dag ). Inget svar som vanligt! Bröjar faktiskt tröttna när man inte får ett enda svar tillbaka. Men men, jag ger mig väl inte.. som vanligt!

Nehe, in på jobbsajterna, igen! :)

Kram
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar