Vilken kväll..

Nu ligger Jimmy och sover och jag har precis kikat klart på Real Madrid - Milan matchen.
2-0. Självklart!
Ganska rolig match att se, Real spöade skiten ur Milan, synd Zlatan;)

Förra inlägget var jag inte så glad på Djurgården.. Men vet ni vad?
Brynäs, 0-3 i första, wips så slutade matchen 4-3 till Djurgården. Dessa poäng behöves!


Men nu är det nästan dags för mig också att sova, känner att mina ögonlock vill slå igen.
Hoppas innerligt att det blir OK väder imorgon så jag kan ta mig ut, finns inget värre än regn, eller ja snö.
Ska jag komma upp så är det nog lika bra att jag sluter mina blå.

God natt, nu ska jag drömma mig bort till sommaren...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar