Höst pics

Fruktansvärt ruggit ute. Skulle ut & fota lite, burr!! Men några fina höst bilder blev det allt!
Har varit samma väder hela dagen. Imorse blåste & regna det så mycket att stömmen gick, eller ja det kom & gick lite hur som:)
Vid 11 snåret tog jag & svärmor oss en tripp till Coop i Ludvika för att handla lite smått & gott.
Och nu.. ja nu sitter jag här, kikar igenom bilderna som jag tog när jag var ute en sväng. Ska rensa lite bilder och sen dra över några mappar på externa, den är snart full, dax att handla en till.. Kan inte radera bilderna, så måste bli en till ;) Bilder är ju det bästa man har, det är näst in till alla sina minnen. Speciellt om man fotar som jag gör. Tar på allt och ingenting! Men sen är det alltid roligt att gå tillbaka och kolla på dessa kort. Som sagt.. minnen..
Imorgon ska jag nog ta mig ner till Expert för att skicka efter några av mina foton. Har några som jag ska göra som tavlor. Det blir fin fint!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar