Pustar ut!

Har precis kommit ut från duschen.
Gick upp vid 08:30. vid 9 snåret tog jag mig en lång springtur, det var fruktansvärt skönt & jobbigt.
Rensa lite tankar, då passade det perfekt med en springtur. Måste bara ladda min gamla Mp3 och lägga in lite nyare låtar, haha. Låtarna som är på den nu har väl legat där något år. Haha.

Imorgon åker jag & Jimmy hem till Åker. Blir en härlig myshelg. Träffa några vänner blir det nog också, men framför allt, mina älskade bästa päron! Saknar dom så att det gör ont, det samma med vännerna. Önskar att några av våra vänner & min familj kunde bo här nära oss:) Haha nu låter det som att det tar en evighet att åka i mellan, men så är det ej, skönt det! Längre skulle jag aldrig flytta mig:)
Känner på mig att det blir en riktigt bra helg i alla fall. Och tiden har gått extremt fort, Jimmy & jag, 3 år.. Shit.. Många fler år blir det allt!

Älskar er alla som jag håller tätt intill hjärtat!



Har dock inte bilder på alla. Men ni vet ju vilka ni är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar