God morgon onsdag

Vaknde ungefär för 20 minuter sedan, vaknade av att huset vibrerade kändes det som:) Undrade, vad fan kan det vara?
Gick och kolla ut, jo det var den där som suger brunnen;) haha ne men ni fattar, vet ej vad det heter. Värt att gå nära var det inte, för det stack så jäkla mycket.
Men men.. idag har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska göra. Ingen veterinär tur som igår!
Rocky mår bättre, han är pigg och gosig, äter och dricker, det är huvudsaken! Inget mer blod från näsan:)
Det känns bra, orolig blev man..
Idag blir det nog bara lugnt, kan vara skönt det med. Fredag hela veckan, FAST det hatar jag!

Dax för mig att duscha.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar