God morgon folk!

Har precis kommit in från promenad. Var ganska så skönt ute idag, några minusgrader men solen är framme, vilket gör att det blir kanon härligt! Ska strax hoppa in i duschen och fixa mig i ordning.
Sedan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Svårt att komma på saker varje dag man går hemma.. Men kanske drar med mig kameran och sticker ut och fotar lite.
Förresten, jag har fått hem resten av mina förstorade bilder. Eller ja dom har kommit hem till mamma och pappa eftersom jag fortfarande står skriven där:) Bilderna hade blivit stora, jätteklara och bra. Skit kul! Då vet jag vilken sida jag ska fortsätta förstora mina bilder på och beställa hem saker ifrån. =)

Men nu är det dax att hoppa in i duschen..

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar