Färdig..

Har packat färdigt nu.. Ingenting glömt heller:) Förhoppningsvis.
Ser ut som att vi ska vara borta en måndag eller liknade. En stor väska har jag packat nu med lite saker, Jimmy har en väska i bilen och en väska med kläder lämnade jag kvar hemma hos mamma och pappa i går. Shit, alla väskor fulla med kläder.. Nu förstår jag verkligen att en walk in closet behövs! För att få plats med alla kläder..

Jimmy hade pratat lite med Kejlle, och det blir en tripp dit ikväll, idag hinner vi umgås med våra vänner & imorgon och på söndag med mina bästa päron:) Blir perfekt!
Pratade nyss med Thom i telefonen också, han kommer nog ikväll också, ska bli trevligt att träffa mongosarna ikväll.. Nej det var taskigt! Men också ett skämt:)

Nu ska jag softa i soffan till Jimmy kommer hem, om ungefär två timmar.

Skål för fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar