Äntligen tillbaka.

Jag klev upp klockan 07:50 i morse, ville inte gå upp för att jag viste att jag skulle till arbetsförmedlingen och inte till ett eget jobb. Men självklart klev jag upp och gjorde mig i ordning. Vid 9 snåret åkte jag iväg, tankade först. Kom fram i lagom tid. Mötet började 10:00 och jag var där 9:50 så jag tajmade ganska så bra :)
Nu är jag äntligen hemma igen. puuuust...
Snart ska jag och svärmor luncha lite, ska bli gott:)
Sen blir det en sväng till affärn för att handla lite gott till min underbaring till katt;) haha. Man måste skämma bort sina djur, tycker jag!
Efter det ska jag inte göra ett jota, kanske söka lite jobb, får se.. Det regnar ute så jag kommer att hålla mig inne idag:)

Lunch tajm!

och när min underbaring til pojkvän kommer hem så ska jag krama sönder honom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar