Torsdag 18e

God morgon.
Nu har jag precis kommit in från en promenad med Bagheera. Sen att han är så stark att jag flyger efter honom är en annan sak. Kallt är det ute också. Snö kommer ner. Så idag kommer det nog ingen skön sol som det var igår förmiddag. Det spelar inte så stor roll för att jag ska packa ner kläder och andra saker. Bra dags göra idag.

På fredag åker vi ner till Åker för att hälsa på Mamma och pappa och självklart vännerna. Ska bli riktigt roligt! Ska fira Jimmy i helgen också. Han fyller år på Torsdag nästa vecka men då är ju inte mamma och pappa med så då firar vi honom i helgen istället :) Så ja, jag måste packa dom kläderna också, som vi ska ha med oss i helgen, men det går på ett klick:)
Imorgon åker jag och hämtar Jimmy i vår blivande bostadsort, så åker vi direkt till Åker efter det!

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar