Sådär då var den..

kvällen nästan gjord.
Robinson har slutat. Var bra denna tordag med. Mycket bättre i år än vad det var förra året.
Självklart så är jag kanon glad och kommer att sova som en ängel i natt. Kommer nog att möblera i sömnen, haha. Nej det har jag redan gjort, i huvudet alltså. Sen kommer det säkert inte alls bli så som man möblerat i huvet, men roligt är det att planera lite. Haha.
Det tror jag att dom flesta gör när man ska flytta?
Nu kommer vi ha gott om plats kan man säga. Många rum, vilket passa perfekt för oss! Perfekt när våra nära & kära kommer och hälsar på. Låter bra va?

Nej men det kommer att bli suveränt och roligt!

Imorgon åker vi mot Åker. Måste städa innan eftersom det gjorde jag inte idag, jag vet, skäms på mig! Dock tar det inte så lång tid så det kan jag allt göra imorgon. Packa ska jag också göra. Så lite har jag att göra imorgon innan jag ska hämta Jimmy i Nyhammar på jobbet. Vi åker därifrån direkt så slipper han sitta och åka till Kopparberg innan. Tjänar åtminstånde ca 40 minuter på det!

Dax för mig att borra tänderna och tvätta bort sminket, sedan gosa in mig under täcket och sova!
Kramas med min underbaring, vilket är det bästa som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar