Natti..

Nu är det dax för mig att sova.
Ska upp tidigt i morgon, kl 9 imorgon ska jag vara på möte inne i Kopparberg.
Klockan är ställd på 07:30 och jag är inställd på att sova nu så att jag vaknar pigg & glad imorgon.
Idag började min dag lite halv knasigt. Kände mig absolut inte glad och kände paniken komma av att inte ha ett jobb på dagarna. Men efter lunch kunde dagen inte bli bättre. Så kan det vara!

Hörs imorgon alla goa och glada.
God Natt!


Om jag inte har hittat något jobb snart så måste jag väl börja plugga eller något, kan inte sitta hemma.
Dock kan jag inte plugga här, eftersom det finns inte det jag vill plugga här.
Vägen tar mig väl någon vart..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar