Funderingar..

Nu ska jag ut & rensa mina tankar och komma fram till det bästa. För det är väl det man alltid ska göra?
Ganska skönt väder ute, solen tittar fram och det är 10 grader, skönt! Riktigt höst väder.
Redan 1 November, inte länge kvar till jul. Hoppas att jag kan ha fått ett jobb tills dess. Då ska jag jobba så mycket som det går. Över jul och hela skiten om det är så, för att nu måste jag känna att jag lever. Men nu ska jag vara positiv och köra mitt race. Söka överallt och allt som finns, då måste något sitta. Så desperat är jag över ett arbete.
Sålänge så får jag försöka gå med ett leende på läpparna och söka och söka.
Jaja, jag ska fixa det. Vilket som, det kommer, det kommer.. :)

Nehe nu ska jag klä på mig lite varmt och sedan gå ut.
Hoppas ni haft en kanon helg!

Kram Kram..


Min bästa trötta sötnos,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar