Då var det Tordag..

vilket betyder att det är en speciell dag idag:)

Klev upp vid halv 10 idag så det var kanon skönt. Fixade i ordning mig direkt så nu känner jag mig pigg som bara den;)
Imorgon åker vi hem till Åker, fira mamma som fyller år i morgon . Min bror och Sandra kommer också så det ska bli jätte roligt faktiskt! Under helgen lär vi ju självklart hitta på något med vännerna också, och berätta vår härliga sak. Ska bli roligt!
Idag ska jag städa lite, behövs för det ligger lite kläder var stans i detta rum, haha. Så mer planer än det har jag faktiskt inte. Tar mig nog en foto runda ute eftersom solen skiner. Lika bra att passa på att vara ute. Igår kunde man knappt sätta sin fot utomhus, då blev man dyngsur direkt.

Nehe, fram med fönen och föna håret och sedan ut för att ta några fina bilder, förhoppningsvis.




Vad kan det vara?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar