Bilder från helgen

Tänkte att jag ska bjuda på lite bilder från helgen, som jag skulle ha gjort igår, men det hann jag inte med. En riktigt skön ganska lugn helg som var suverän:)


Lite suddig bild. Bilderna är tagna med lilla kameran inte systemkamera.

Kejlle.

Haha jag och kjelle mot Jimmy och Thom, vilka vann? Vem gjorde det ända målet? Och vem har bara spelat det där satans spelet bara TVÅ gånger i mitt liv? Jo jag:) Stackars killar.

Vinstbild, såklart!

Jag och världens bästa! ♥

Thom och Kjelle.

Lördag

Hemma hos min Bror och Sandra
Super mysigt!
Blev dock inga kort! Eller jo nått enstaka litet kort!











Spelade fyrmanstwist såklart!


Sådär ja, och nu gör jag inte mkt alls, har precis varit upp och myst med lille Rocky, men höll på att somna så att jag gick ner och gick en promenix med Bagheera. Så nu är han också trött, han ligger utslagen på soffan:)



Rocky med sin favorithund som han fått av mams och paps.


Baggelito!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar