Äntligen..

Nu så är jag färdig med städningen.. Vet inte vart jag ska lägga alla våra kläder! Vi har inte riktigt plats för allting.
Därför är det bra ibland när man ska packa för att åka bort.. Då känns det som att man har massor med plats, men saken är ju det att då har man packat ner ett X antal kilo kläder i några X antal väskor redan. Sen när man ska packa upp allting så hittar man ingen plats för kläderna igen.. Jaja, det ska bli skönt med en walk in closet. Ett rum att fylla kläderna med, ja det behövs för oss.
Nu när Jimmy ser det här, när jag skrev oss, då tänker han att "ne det är inte mina kläder, utan Nattas kläder som tar plats". Hahaha..
Jaja ska kila om jag fått med mig allt! Sen är det bara invänta att Jimmy ska sluta så jag kan hämta honom.





Kommentarer
Postat av: stéphanie

fin!!

=)

2010-11-05 @ 20:54:43
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: natta

Sv; Tack Stephanie:)

2010-11-06 @ 00:36:29
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar