10 November


Pink Photos




Nu börjar jag bli trött. Kommer dock inte kunna somna än. Missat Efterlyst OCH hells kitchen ikväll! Eller ja HK börjar nu, men älskling kikar på Man City-Man U. Så jag få ta en lååång morgon i morgon för att se allting på play ;) Smart smart.. Spelar ändå ingen roll, kan lika gärna sova, VILL jobba! Tur att svärmor är hemma så att jag kan umgås med henne:) Annars skulle jag nog ha blivit knäpp och pratat med mig själv hela dagarna. Ok, inte så överdrivet. Men jag mår verkligen piss av att inte få komma ut och jobba. Blir knäpp! Samma sak dag in och dag ut. Tur att jag har min Jimmy som ger mig ett leende varje dag! Det gör alla mina nära..
Men, jag har positiva saker framför mig nu.. Flytten speciellt, och sen en sak till som ni ska få veta när det är klart!
Hittat några fina sängar idag också, tål att tänka på. Det är sååå svårt! Haha.. Men men, vi har exakt 35 dagar kvar, så tid har vi:) Dock går dagarna väldigt fort, det glömmer man ibland!

Jaja, fan så jag babblar.. Ska sova, snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar