Wish me Luck, Mr Chuck...

Ne jag skoja bara, men lite tur behöver jag allt:) På mitt matte prov alltså...
Åker in med Antonia till skolan idag, åker vid halv elva, sen åker jag hem vid två, så det blir en kort och skön dag..

Har varit i väg och lämnat Rocky också, klockan 8 gjorde jag det.. Stackarn.. Halv 12 ska pappsen hämta honom. Sedan åker vi mot Arboga där vi ska möta svärmor, sedan åker jag och Rocky med henne.
Kommer att kännas underbart om jag klarar provet idag, då behöver jag inte oroa mig över någonting, ska bli så skönt! Nu är det bara 32 dagar kvar till studenten, känns UNDERBART måste jag säga :) Sen börjar "the real life". Fast ung är jag fortfarande och jag ska göra så mycket som möjligt med mitt liv när jag är ung, ingenting ska gå åt spillo =)


Ska bli skönt att få komma till hjärtat mitt idag också:)

Men nu ska jag fixa mig i ordning..

s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar