Studenten närmar sig, och skolarbeterna är avklarade..

Igår kom jag upp till Kopparberg. Min älskade far skjussade mig till Arboga där vi mötte upp Stephan. Åkte resten av vägen med honom. Rocky kastrerades igår och det gick kanon. Pappsen fick hämta honom vid halv 12 hos vetrinärn. När dem hade kommit hem hade Rocky tagit tre steg och sedan slocknat på vardagsrumsgolvet:) Men idag mår han toppen, vaknade klockan 5 i morse av att han busade massor så det var ju bra:)

Gjorde mitt sista matteprov igår, som jag varit dum att spara från ettan. Men jag klarade det, kändes som en sten lossna i magen =) Fick bara ett fel så jag är nöjd! Nu är jag klar vilket känns jätte skönt :)

Långhelg nu, vilket känns underbart. En månad kvar till studenten nu, GO GO!!!

Hoppas verkligen på arr det blir fint väder då. Idag var det ju lovat fint, men vart är det fina kan man ju undra? Längtar nå enormt efter det fina vädret!! 

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar