Måndag - gjort Ludvika.

Yes!
Har gjort Ludvika idag, det var trevligt. Sedan luncha jag och svärmor med jobbarna;) hehe..
Imorgon ska vi till Åker för att tömma lägenheten. Ska tömma allting och städa allt. Ska bli skönt men jobbigt!!
Är stroligt trött idag så att det blir sängen tidigt idag:)
Konstigt att man är trött efter helgen, hade det så underbart hemma hos mamma och pappa. Lördagen hade vi super mysig grillkväll med nära och kära. Jätte kul kväll verkligen. Hade tur med vädret också så det var jätteskönt, inte kul att ha grill kväll i regn. Nej nej.. Lite bilder har jag också som ska komma ut, men det blev bara bilder från natten.. Men några bilder kan jag nog allt slänga upp:) Gör det förhoppningsvis i nästa inlägg, om jag har sladden med mig dvs.

Har hittat ett jättefint halsband som jag ska inhandla i veckan, till studenten alltså. Sen har jag en HEL del mer saker som måste inhandlas. Får dra med mamms på en shoppingrunda på studentveckan. =) Hon kan komma med en hel del bra tycken så att det låter kanon.. =) Visst mamma? Yes! Känns skönt att klänningen och skorna är inhandlade iallfall.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar