Fredag hela veckan..

Ska börja med att gratta min underbara tjejkompis, Antonia. 19 år, HURRA HURRA HURRA..
Imorgon blir det grillkväll med sötnosarna, Pierre och Antonia. Ska bli mycket trevligt:)

ss


Annars idag, vi åker hem till mamms och papps, vilket jag tycker ska bli kanon kul=) Ska grilla lite när vi kommer och sedan blir det nog bara en mys kväll:) Vi åker efter att Jimmy har kommiy hem från jobbet. Ska passa på att träffa en hel drööööös med vänner, annars får jag spel. Klarar mig inte utan dem.
Snart ska jag och svärmor åka ner till kopparberg och inhandla lite gott och blandat :) Ska b la hitta en present till Antonia, får hoppas att det finns bara. Let´s seeee Let´s seeee....

Ha det bra så länge..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar