En rubrik, såklart!

Nu har man precis lagt sig i sängen, är ganska sego:)
På dan åkte vi in till Ludvika, det var Ludvika marknaden.. tur nog så var det fint väder där, vilket det inte var i Kopparberg! När vi kom tillbaka igen så regnade det. Det vart uppehåll senare och då passade jag och Jimmy på att ta en sväng med båten.. Vilket var skit skönt eftersom solen tittade fram tillslut!

Nästa helg ska vi hem till mamma och pappa :) Imorgon är det som sagt morsdag, och jag har ju absolut VÄRLDENS bästa mamma OCH världens BÄSTA pappa!! Men får fira mamms nästa helg istället! Då blir det en hel del shopping och en massa mys, längtar massor.

Men nu ska jag lyxa ner mig hos mina pojkar,
God natt .

d

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack hjärtat mitt:)

Jag/vi har VÄRLDENS underbaraste "barn". Vi älskar er över allt annat!

Längtar tills ni kommer "hem". Jag får nog öppna mitt sparkonto när vi ska shoppa:)

2010-05-30 @ 13:04:23
Postat av: Svar

Åh!!!PUSS! Japps kommer hem =D lääängtar! Haha ja;) Jag skulle också kunna öppna mitt men det blir lite svårt eftersom jag inte har något =D HAHA..

Saknar er. Hälsa papps:)

2010-05-30 @ 17:20:38
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar