Don't stop believin'..Hold on...

Måndag utan mitt hjärta..
Första dagen på hans nya jobb. Det gick bra ialla fall:)
Imorgon kommer jag upp till honom, längtar..
Varit i skolan idag, dagen började mindre bra.. Kom först och främst knappt upp ur sängen i morse. Fixade mig i ordning och sedan drog mig till bussen, men ja vad ser man glida iväg när man kommer precis vid bussen? Jo buss j*veln. Så arg! Hade varken nyklar till mamma och pappa eller hem till lägenheten, fel jacka.. Typiskt!
Tur att man har så underbara vänner... Khim kom och hämtade mig och så åkte vi in till Eskilstuna. Gick till skolan en timma och sedan drog vi till Waynes och proppade i oss fika, vilket var jätte mysigt. Inhandlade lite smått sedan, en tröja, ett par skor och smink.

Imorgon ska jag åka in till skolan för att göra mitt Matte A prov, wish me luck! Men jag tror på mig själv, jag klarar det!! Sedan bär det av till världens bästa♥

Vår underbara Rocky ska kastreras imorgon.. Klockan 8:00 ska jag i väg med honom. Hoppas allt går bra:)
Sedan far vi till Kopparberg.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar